הרולאפ הינו אחד הכלים השיווקים לשימוש בתערוכות, כנסים, ימי עיון ואפילו בתוך בית העסק עצמו. לפניכם מספר שאלות ותשובות בנוגע לרולאפ, אשר יוכלו לאפשר לכם להבין כיצד לבחור, לעצב ולהזמין מוצר איכותי לשימוש שלכם.
שאלה: מהו רולאפ?
תשובה: זהו סוג של כרזת שיווק גדולה בגדלים שונים, ומטרתה לסייע לכם בשיווק ומיתוג בית העסק. על הרולאפ תוכלו להדפיס מסר, תמונה או כל אמצעי אחר שיעזור לכם למשוך את העין של העוברים ושבים. הייחודיות מתבטאת בהתקנה שלו – המוצר עצמו מגיע מגולגל בתוך תיק קל לנשיאה, ובעזרת מוטות תומכים ניתן להקים אותו ולקפל אותו בחזרה.
שאלה: מהו הגודל של רולאפ?
תשובה: רולאפ יכול להגיע במגוון רחב של גדלים, כאשר הגודל הממוצע הינו 2 מטר גובה על 85 ס"מ רוחב.
שאלה: האם יש סוגים שונים של רולאפ?
תשובה: את הרולאפ ניתן למצוא במגוון רחב של סוגים, ביניהם: רולאפ ידני, רולאפ חשמלי, רולאפ לשולחן, רולאפ דו צדדי ועוד.
שאלה: היכן ניתן להזמין רולאפ?
תשובה: בתי דפוס המתמחים בעיצוב והדפסה של רולאפ, מומלץ לראות דוגמאות ולהתרשם מסוג הבד וכמובן מאיכות הדפוס.
שאלה: כמה זמן לוקח להזמין?
תשובה: ההכנה של המוצר עצמו אינה עורכת זמן רב, יחד עם זאת, מאחר ויש צורך לתת את הדעת גם מבחינת העיצוב, קחו בחשבון כי מומלץ להזמין מספר ימים לפני שאתם רוצים או צריכים את המוצר, על מנת שתוכלו לערוך הגהה. יחד עם זאת, עם אתם זקוקים למתקן מהיום לעכשיו – זה בהחלט אפשרי.
שאלה: מה כדאי להדפיס?
תשובה: מאחר והמטרה היא לתפוס את העין של העוברים ושבים בעת כנס, אירוע מכירות או אפילו מחוץ לחנות, חשוב מאוד שהוא יהיה מכוון מטרה מבחינת העיצוב שלו. מומלץ לבחור בתמונה מרכזית אחת ולהוסיף כיתוב, אך לא יותר מדי. מומלץ לבחור בשניים עד שלושה צבעים מרכזיים, על מנת לא להעמיס על העין. תוכלו להוסיף גם את שם החברה וכמובן את הלוגו או את כתובת אתר האינטרנט.