לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

 

המדריך לבחירת הזמנות לחתונה


בחירת הזמנות לחתונה הינה אחד מן הדברים החשובים ביותר בדרך ליום המאושר. לפניכם המדריך השלם לבחירת הזמנות לחתונה, אשר יוכל לעזור לכם בבחירה מדויקת של סגנון ואופי ההזמנה, המתאימה בדיוק אליכם.

סגנון הזמנות חתונה


היום, אפשר למצוא מגוון עצום של סגנונות שונים, חלקם בעלי מראה רומנטי, חלקם בעלי עיצוב קלאסי ואחרים בעלי עיצוב מודרני. להזמנות לחתונה יש תפקיד חשוב בהגדרה של אופי החתונה אל קהל המוזמנים שלכם, לכן, מומלץ לבחור בסגנון של הזמנות חתונה המתאים לקו הכולל של החתונה שלכם. אם מדובר בחתונת ערב באולם אירועים גדול, הרי שההזמנה צריכה לרמוז על כך, אם אתם הולכים דווקא על חתונת צהריים כפרית ואביבית, הרי שעיצוב ההזמנה צריך לתת לכך ביטוי.

תצורת הזמנות לאירועים


הזמנות לחתונה מגיעות בכל התצורות: הזמנות גלויה, הזמנות נפתחות, הזמנות בעלי שכבות, הזמנות בתוך קופסא ועוד. יש לבחור בתצורה של הזמנה המתאימה אל הסגנון העיצובי של ההזמנה. קחו בחשבון, כי התצורה של ההזמנה באה לידי ביטוי גם במחיר. ככל שההזמנה הינה בעלת שכבות רבות, כך גם המחיר יהיה יקר יותר.

סוג נייר וכיתוב


תוכלו למצוא מגוון רחב של ניירות המתאימים לעיצוב של הזמנות לחתונה, הנייר, צריך להיות כלי עזר משלים לסגנון של ההזמנה, תוכלו לבחור בנייר שקופים, ניירות ממוחזרים, ניירות בוהקים, ניירות עם הטבעות בתוכן ועוד. כמו כן, כאשר אתם ניגשים אל בחירת הפונט של הכיתוב, יש צורך ליצור התאמה, הן מבחינת צבע הכיתוב אל צבע הנייר, וכמובן – חשוב לבחור בפונט שיהיה ברור לקריאה.

תוכן הזמנות לחתונה


חשוב לזכור כי הזמנות לחתונה צריכות לתת את כל המידע הרלוונטי אודות החתונה שלכם – שמותיכם, מקום החתונה, תאריך, שעת קבלת פנים ושעת חופה. הניסוח עצמו צריך להיות ברור ונהיר לכולם. יחד עם זאת, זהו גם המקום ליצור ייחוד מיוחד, בין אם אתם רוצים להוסיף ציטוט תנכי או אולי שורה משיר.

בחירת הזמנות לחתונה היא הכלי שלכם להביע את הסגנון והאופי של החתונה, לכן, עשו את הבחירה בהתאם לכך.
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il